Інформатика індивідуальне навчання 6-А клас
28.05
Тема: Повторення і систематизація навчального матеріалу за рік
15.05 Підсумкова контрольна робота з інформатики
14.05
Тема: Створення реклами та презентація власного програмного проекту
1. Опрацювати презентацію за посиланням
2. Скласти опорний конспект
3. Створити
рекламу і представити у зручному для вас
вигляді
30.04 Тема: Реалізація програмного проекту відповідно до розробленого сценарію
1. Виконати завдання
ПРОГРАМУЄМО КАЗКУ «Колобок»
Пропоную зразок реалізації проекту в програмному середовищі Scratch 2 онлайн, у якому казкові герої будуть спілкуватися між собою, виконувати певні дії (переміщення, обертання, зміну зовнішнього вигляду тощо).
1. Вибір теми.
Тема проекту: Scratch-проект «Казка Колобок».
2. Постановка мети.
Мета проекту: анімаційне відтворення казки «Колобок».
3. Створення інформаційної моделі.
Інформаційну модель створено у вигляді блок-схеми
Інформаційна модель проекту у вигляді блок-схеми
4. Підбір матеріалу.
Пошук тексту казки здійснено на сайті http://kazky.org.ua.
Пошук зображень здійснено на сайті http://www.Ienagold.rv та за допомогою вкладки Зображення у пошукових службах yandex або google.
Зауважимо, що персонажі мають бути у форматі png або gif і мати прозорий фон.
Спрайти проекту
5. Вибір програмних засобів реалізації проекту.
Обрано програмне середовище Scratch 2 онлайн , у якому можна створити скрипти для взаємодії персонажів.
До розробки сценарію входить: створення інформаційної моделі, підбір і підготовка матеріалів. Інформаційну модель створити в текстовому редакторі Word, заготовки фонів та героїв зберігати у власну папку. Продемонструвати вчителю виконану роботу.
Підібраний матеріал ви використаєте на наступному уроці для реалізації проекту.
16.04 Тема: Розробка сценарію майбутнього програмного проекту
1. Переглянути презентацію за посиланням https://drive.google.com/file/d/17Lhjhl8eSCDRRBnNQFF9IxuikaUruZwH/view
2. Створити проект малювання різних геометричних фігур різними кольрами, використовуючи Scratch 2 онлайн.
02.04 Тема: Розв'язування задачі методом поділу на підзадачі. Практична робота №6. "Алгоритми та програми"
1. Переглянути презентацію за посиланням https://drive.google.com/file/d/1pFXxgN5BcffUKn7YoZVeEcdREvqqNAgz/view
2. Виконати практичну роботу №6 с.119, використовуючи Scratch 2 онлайн.
3.Пройти тестування, використавши код 971098, відкривши посилання
join.naurok.ua або https://naurok.com.ua/test/join?gamecode=971098
Дата
|
Тема
|
Завдання
|
19.03
|
Вкладені алгоритмічні структури
повторення та розгалуження
|
Опрацювати матеріал за посиланням
Опрацювати параграф 3.4, скласти опорний конспект.
Виконати завдання на с.115, 3, 6 с.118, використовуючи Scratch 2 онлайн.
|
|
Немає коментарів:
Дописати коментар