Інформатика 6-А клас індивідуальне навчання


Інформатика індивідуальне навчання 6-А клас

28.05  Тема: Повторення і систематизація навчального матеріалу за рік

1. Пройти тестування, відкривши посилання join.naurok.ua  (Код доступу 3832947)
15.05 Підсумкова контрольна робота з інформатики

Перейти за посиланням join.naurok.ua та виконати тест. Код доступу 726773

14.05  Тема: Створення реклами та презентація власного програмного проекту

1. Опрацювати презентацію за посиланням
2. Скласти опорний конспект

3. Створити рекламу і представити у зручному  для вас вигляді


30.04  Тема: Реалізація програмного проекту відповідно до розробленого сценарію

1. Виконати завдання
ПРОГРАМУЄМО КАЗКУ «Колобок»
Пропоную зразок реалізації проекту в програмному середовищі Scratch 2 онлайн, у якому казкові герої будуть спілкуватися між собою, виконувати певні дії (переміщення, обертання, зміну зовнішнього вигляду тощо).
1. Вибір теми.
Тема проекту: Scratch-проект «Казка Колобок».
2. Постановка мети.
Мета проекту: анімаційне відтворення казки «Колобок».
3. Створення інформаційної моделі.
Інформаційну модель створено у вигляді блок-схеми

Описание: http://subject.com.ua/textbook/informatics/7klas_1/7klas_1.files/image267.jpg 
  
Інформаційна модель проекту у вигляді блок-схеми
4. Підбір матеріалу.
Пошук тексту казки здійснено на сайті http://kazky.org.ua.
Пошук зображень здійснено на сайті http://www.Ienagold.rv та за допомогою вкладки Зображення у пошукових службах yandex або google.
Зауважимо, що персонажі мають бути у форматі png або gif і мати прозорий фон.


Спрайти проекту
5. Вибір програмних засобів реалізації проекту.
Обрано програмне середовище Scratch 2 онлайн , у якому можна створити скрипти для взаємодії персонажів.
До розробки сценарію входить: створення інформаційної моделі, підбір і підготовка матеріалів. Інформаційну модель створити в текстовому редакторі Word, заготовки фонів та героїв зберігати  у власну папку. Продемонструвати вчителю виконану роботу.
Підібраний матеріал ви використаєте на наступному уроці для реалізації проекту.

2. Пройти тестування, відкривши посилання join.naurok.ua  (Код доступу 885353)


16.04  Тема: Розробка сценарію майбутнього програмного проекту

1. Переглянути презентацію за посиланням  https://drive.google.com/file/d/17Lhjhl8eSCDRRBnNQFF9IxuikaUruZwH/view

2. Створити проект малювання різних геометричних фігур різними кольрами, використовуючи Scratch 2 онлайн.

02.04  Тема: Розв'язування задачі методом поділу на підзадачі. Практична робота №6. "Алгоритми та програми"

1. Переглянути презентацію за посиланням https://drive.google.com/file/d/1pFXxgN5BcffUKn7YoZVeEcdREvqqNAgz/view
2. Виконати практичну роботу №6 с.119, використовуючи Scratch 2 онлайн.
3.Пройти тестування,  використавши код 971098, відкривши посилання



Дата
Тема
Завдання
19.03
Вкладені алгоритмічні структури повторення та розгалуження
Опрацювати матеріал за посиланням
Опрацювати параграф 3.4,  скласти опорний конспект.
Виконати завдання на с.115, 3, 6 с.118, використовуючи Scratch 2 онлайн.
У грі Блоклі “Пташка”: https://blockly-games.appspot.com/bird зроби скріншот виконаного завдання,

Виконані завдання надсилати на електронну пошту  tzshvg@gmail.com

Немає коментарів:

Дописати коментар