8-Б клас

Інформатика 8-Б клас


Виконані завдання надсилати на електронну пошту tzshvg@gmail.com
Корисні посилання: 
https://www.youtube.com/watch?list=PLqrtuwUbDyeliqb9dT_CzX9nHulMveCLp&v=BWiLeud_yh4&feature=emb_rel_end


Підручник "Програмування в школі. Мова програмування Python"                      

https://drive.google.com/file/d/1xnDihufv6sZmpu3qauHiNYScKHeaIhv-/view

Організація роботи по програмуванню в Python для 8 класу
Залежно від пристрою, на якому ви працюєте, ви можете обрати для себе один із способів роботи:
Комп’ютер або ноутбук
  1. Якщо ви працюєте за комп’ютером (ноутбуком), то можна встановити програмне забезпечення з офіційного сайту Python  і в ньому працювати (так як ми працювали на уроках інформатики).
Посилання на офіційний сайт Python:
Відео інструкція по установці Python на комп’ютер:
Смартфон або планшет
  1. Якщо ви працюєте із пристроєм на Андроїд (смартфон, планшет), то ви можете встановити додаток з Play маркет «Pydroid 3 - IDE for Python 3» (має бібліотеку tkinter).
Посилання на додаток у Play маркет:
Відео інструкція по установці та організації роботи із додатком Pydroid 3: images (7).jpghttps://youtu.be/4I_x6SXTrAU 
Робота онлайн (не потребує встановлення програм на пристрій)
  1. Якщо ви не можете встановити собі програмне забезпечення для роботи з Python ні на комп’ютер (пункт 1 вище), ні на смартфон чи планшет (пункт 2 вище) – ви можете скористатися онлайн-редактором на сайті https://repl.it/. Даний редактор дає можливість працювати із бібліотекою tkinter, яку ми будем використовувати для виконання практичних завдань.
Посилання на середовище для програмування Python – онлайн:
Відео інструкція по організації роботи онлайн на repl.it:
Зауваження! При роботі із даним сайтом можливі збої і підвисання при виконанні коду програми, а також для кращої роботи потрібно зареєструватися (необов’язково).
Інші програмні засоби
  1. Ви також можете користуватися іншим програмним забезпеченням для роботи з мовою програмування Python, але врахуйте, що там обов’язково має бути можливість використання модуля tkinter, тобто має бути підключена бібліотека tkinter.
Можна працювати лише в ЗОШИТІ !!!
  1. Якщо взагалі немає можливості створювати програми на мові програмування Python, з використанням пристроїв (комп’ютера, планшета, смартфона, ноутбука) – ви можете все писати в зошит і надсилати фото вчителеві інформатики.
Зауваження! Залежно від типу завдання, за його виконання в зошиті може бути дещо нижча оцінка, ніж за виконання на комп’ютері чи смартфоні (але якщо виконання оригінальне і самостійно написаний правильний код, то оцінка буде така ж як за роботу на пристрої).

28.05  Тема: Підсумкова контрольна робота

Пройти тестування, відкривши посилання  join.naurok.ua
 Код доступу  1063601

21.05-28.05  Тема: Захист проєкту
Підготувати проєкт  до захисту та надіслати його вчителю

Захист проєкту

План:
    1) Тема проєкту
    2) Учасники проєкту та розподіл ролей
    3) Основна ідея проєкту
    4) Додаткова ідея, запропонована для розгляду групи
    5) Дослідницьке завдання
    6) Використані друковані інформаційні джерела
    7) Використані інтернет-джерела
    8) Результат проєкту та форма його представлення




19.05  Тема: Виконання індивідуальних і групових проєктів із дослідження предметної галузі
1. Переглянути презентацію за посиланням:
3. Написати опорний конспект.
3. Робота над  проєктом

14.05  Тема: Вибір теми проекту. Його планування. Добір ресурсів
1. Опрацювати п.8.2
2. Переглянути презентацію за посиланнями:
3. Написати опорний конспект.
3. Вибрати тему майбутнього проєкту


Тема 1: «Інформаційні товари та послуги».
Проблемне питання: Який рівень інформаційних послуг у вашому місті (районі, селищі)?
Мета дослідження: Проаналізувати структуру інформаційних послуг та динаміку їх змін; виявити, які інформаційні послуги й у якому обсязі можна отримати у вашому мікрорайоні; проаналізувати структуру ринку інформаційних продуктів і послуг та динаміку змін на ньому; виявити найбільш значущі для учнів інтернет-ресурси й оцінити можливості задоволення навчальних потреб учнів.

Тема 2: «Спільна діяльність в мережі Інтернет».
Проблемне питання: Як можна організувати спільну діяльність в мережі Інтернет?
Мета дослідження: Виявити найбільш значущі для учнів інтернет-ресурси; проаналізувати їх структуру та динаміку змін; з'ясувати можливості та потреби учнів у використанні соціальних сервісів Веб 2.0; сформулювати рекомендації щодо ефективного використання Інтернету для спілкування та спільної творчої роботи, генерації ідей, обговорення плану їх реалізації й отриманих результатів.

Тема 3: «Інформаційна безпека особистості».
Проблемне питання: Як забезпечити інформаційну безпеку та дотримання авторських прав?
Мета дослідження: З'ясувати, кому та від кого слід захищатися під час організації та проведення інформаційної діяльності, зокрема, в мережі Інтернет; як забезпечити власну інформаційну безпеку; визначити способи захисту авторських прав в Інтернеті, правила коректного поводження з авторськими правами інших; відшукати ресурси, які краще використовувати в навчальних дослідженнях, щоб не порушити авторських прав.

Тема 4: «Бізнес-план: планування успіху».
Проблемне питання: Учні та бізнес – це реальність?
Мета дослідження: Ознайомитися із правилами складання бізнес-планів, дізнатись, які фонди й організації проводять конкурси на кращий бізнес-план серед молоді; проаналізувати потреби вашого регіону (міста, селища), створити власний бізнес-план та написати аргументованого листа до зацікавлених осіб з проханням прийняти його до розгляду й дозволити презентувати власні ідеї.

Тема 5: «У здоровому тілі здоровий дух».
Проблемне питання: Як впливає здоровий спосіб життя на успішність людини?
Мета дослідження: Дослідити історії успішних людей різних професій та визначити критерії успішності; оцінити роль здорового способу життя як фактору успіху людини в соціальній, професійній сфері та сімейному житті; обговорити способи організації здорового способу життя та сформулювати рекомендації «10 правил життєвого успіху».

Тема 6: «Добро починається з тебе».
Проблемне питання: Що я можу зробити для покращення життя вже сьогодні?
Мета дослідження: Дослідити проблеми вашого регіону: соціальні, екологічні, культурні; визначити шляхи їх вирішення силами учнів вашого класу, школи, громади; спланувати та провести соціальну акцію: благодійний концерт чи ярмарок, екологічний рейд, фестиваль соціальної реклами тощо.

Тема 7: «Електронне урядування у школі».
Проблемне питання: Як інформаційні технології можуть зробити життя шкільної громади кращим?
Мета дослідження: Дослідити, які інформаційні ресурси потрібні для організації самоврядування у школі: для збору та передавання відомостей між учнями школи, отримання зворотного зв'язку про ідеї, які обговорюються, розробки кошторису колективних справ тощо; визначити форму подання ресурсів, спосіб отримання та передавання даних; обговорити, який вплив матимуть запропоновані ресурси на мобільність, успішність, формування лідерських якостей учнів, досягнення кращих результатів у навчанні та організації дозвілля; спланувати та провести представлення системи електронного урядування.

Тема 8: «Наш розумний дім».
Проблемне питання: Як допомогти моїй родині ефективно планувати та вести домашнє господарство?
Мета дослідження: Дослідити витрати сімейного бюджету на ведення домашнього господарства; розробити інформаційну систему підтримки обліку, планування, розподілу, прогнозування сімейного бюджету; визначити джерела економії коштів та розрахувати їх; сформулювати рекомендації щодо ефективного ведення домашнього господарства й запропонувати інструменти для автоматизації підрахунків, презентувати їх громадській раді чи батьківському комітету для використання в родинах однокласників.



12.05  Тема: Розвязування компетентнісних задач
1. Повторити п.8.1
2. Переглянути презентацію за посиланням

3. Виконати завдання 8 с. 273

07.05  Тема: Розвязування компетентнісних задач
1. Повторитити п.8.1
2. Переглянути презентацію за посиланням
3. Виконати завдання 7 с.272-273

05.05  Тема: Розвязування компетентнісних задач
1. Опрацювати п.8.1
2. Переглянути презентацію за посиланням
3. Написати опорний конспект.

4. Виконати завдання 1 б), 5 с.272


30.04  Тема: Практична робота №14 «Складання  та виконання алгоритмів з  графічним відображенням даних»
1. В програмі Python виконати завдання (офіційний  сайт https://www.python.org), запропоновані в посиланні



28.04  Тема: Відображення рисунків із зовнішніх файлів
1. За допомогою команд


виведіть будь-який рисунок на екран.

23.04  Тема: Відображення базових графічних примітивів – лінія, прямокутник, сектор, ламана, еліпс, налаштування стилю та кольору примітивів засобами мови програмування
2. Скласти опорний конспект

3. Виконати завдання. Створити за допомогою мови Python Великодню писанку.

21.04  Тема: Практична робота №13 «Складання  та виконання алгоритмів з повтореннями та розгалуженнями для опрацювання величин»

1. В програмі Python виконати завдання (офіційний  сайт https://www.python.org);
Задача 1. Записати у змінну А найменше з трьох чисел, у змінну В - середнє, у змінну С - найбільше з трьох чисел.
Задача 2. Морозиво коштує 1,75. Надрукувати табличку у допомогу продавцеві:
1 порцій коштують 1.75 грн 

2 порцій коштують 3.5 грн 

3 порцій коштують 5.25 грн 

4 порцій коштують 7.0 грн 

5 порцій коштують 8.75 грн 

6 порцій коштують 10.5 грн 

7 порцій коштують 12.25 грн 

8 порцій коштують 14.0 грн 

9 порцій коштують 15.75 грн


16.04  Тема: Складання алгоритмів опрацювання величин у навчальному середовищі програмування, їх налагодження і виконання
2. Скласти опорний конспект
3. Виконати задачі, запропоновані у матеріалі

14.04  Тема: «Цикл з післяумовою».
1. Переглянути відео за посиланням  https://www.youtube.com/watch?v=2LWEAS_bePQ
2. Виконати задачі, запропоновані у відео.
3. Пройти тестування, відкривши посилання https://vseosvita.ua/go 

 Код доступу  zns699




09.04  Тема: «Цикл з передумовою».
1. Переглянути відео за посиланням  https://www.youtube.com/watch?v=_2Nl03t8A-I
2. Скласти опорний конспект
Виконати задачі, запропоновані у відео.
3. Пройти тестування, відкривши посилання


Код доступу 306545

07.04  Тема: «Цикл з лічильником».
1. Опрацювати п.6.3 с. 64-66 підручник [1]
2. Переглянути презентацію за посиланням  https://www.youtube.com/watch?v=qEYE_Kis2do
3. Скласти опорний конспект
4. Створити програми для наступних задач:
 Задача 1. Надрукувати числа від 1 до 10.
Задача 2. Знайти суму чисел від 1 до 20



ДатаТемаЗавдання
17.03Величини логічного типу, операції над нимиОпрацювати п.5.1, 5.2 с. 52-53 підручник [1]; Скласти опорний конспект. 
19.03Алгоритми з розгалуженнями для опрацювання величинОпрацювати п.5.3- 5.5 с. 53-59 підручник [1];. Скласти опорний конспект. Виконати задачі п. 5.6 с.60-61підручник [1]
31.03Елементи для введення даних: текстове поле, прапорець, випадаючий список. Співвідношення типів даних та лементів для введення даних, зчитування даних з елементів введенняОпрацювати п.7.1 с. 71-74 підручник [1]. Скласти опорний конспект. Виконати задачі п. 5.6 с.60-61 підручник [1]
02.04Алгоритми з повтореннями для опрацювання величинОпрацювати п.6 с. 61-62 підручник [1];
Скласти опорний конспект. Виконати задачі п. 5.6 с.60-61 підручник [1]; 
Підручник [1] (посилання для завантаження)


Щоб встановити Python в системі Microsoft Windows виконайте такі дії:  у пошуковій системі Google наберіть запит «Python»;
 серед результатів пошуку оберіть офіційний сайт проекту (https://www.python.org);
 на сайті, що відкриється виберіть пункт Downloads;
 на сторінці, що відкриється, під написом «Download the latest version for Windows» натисніть кнопку Download Python 3.7.0. (Версія може бути новішою, ви також маєте можливість обрати попередні версії, наприклад Python 3.6.6, або Python 3.7.5 тощо.

Виконані завдання (скріншоти конспектів, завдань) надсилати на адресу tzshvg@gmail.com

Немає коментарів:

Дописати коментар