Інформатика 6-А клас
Виконані завдання надсилати на електронну пошту tzshvg@gmail.com
Виконані завдання надсилати на електронну пошту tzshvg@gmail.com
Програму Scratch 2 онлайн можна знайти за посиланням https://scratch.mit.edu/projects/editor/?tutorial=home
15.05 Підсумкова контрольна робота з інформатики
Перейти за посиланням join.naurok.ua та виконати тест. Код доступу 726773
28.05
Тема: Повторення і систематизація навчального матеріалу за рік
21.05
Тема: Повторення і систематизація навчального матеріалу за рік
15.05 Підсумкова контрольна робота з інформатики
Перейти за посиланням join.naurok.ua та виконати тест. Код доступу 726773
14.05
Тема: Створення реклами та презентація власного програмного проекту
1. Опрацювати презентацію за посиланням
2. Скласти опорний конспект
3. Створити
рекламу і представити у зручному для вас
вигляді
07.05
Тема: Реалізація програмного проекту відповідно до розробленого сценарію
1.
Виконати завдання: Створити в Scratch 2 онлайн проект «Схід
сонця». Яскравість фону та сонця повинна змінюватись
30.04
Тема: Реалізація програмного проекту відповідно до розробленого сценарію
1. Виконати
завдання
ПРОГРАМУЄМО КАЗКУ «Колобок»
Пропоную зразок реалізації
проекту в програмному середовищі Scratch 2
онлайн, у якому казкові герої будуть спілкуватися між собою, виконувати певні
дії (переміщення, обертання, зміну зовнішнього вигляду тощо).
1. Вибір теми.
Тема проекту: Scratch-проект «Казка
Колобок».
2. Постановка мети.
Мета проекту: анімаційне відтворення казки
«Колобок».
3. Створення інформаційної моделі.
Інформаційну модель створено у вигляді
блок-схеми
Інформаційна модель проекту у вигляді блок-схеми
4. Підбір матеріалу.
Пошук тексту казки здійснено на сайті http://kazky.org.ua.
Пошук зображень здійснено на
сайті http://www.Ienagold.rv та за допомогою вкладки Зображення у
пошукових службах yandex або google.
Зауважимо, що персонажі мають бути у
форматі png або gif і мати прозорий фон.
Спрайти проекту
5. Вибір програмних засобів реалізації проекту.
Обрано програмне середовище Scratch 2 онлайн , у якому можна створити скрипти для взаємодії персонажів.
До розробки
сценарію входить: створення інформаційної моделі, підбір і підготовка
матеріалів. Інформаційну модель створити в текстовому редакторі Word, заготовки
фонів та героїв зберігати у власну
папку. Продемонструвати вчителю виконану роботу.
Підібраний
матеріал ви використаєте на наступному уроці для реалізації проекту.
23.04
Тема: Реалізація програмного проекту відповідно до розробленого сценарію
1. Виконати
завдання
16.04
Тема: Розробка сценарію майбутнього програмного проекту
1. Переглянути
презентацію за посиланням https://drive.google.com/file/d/17Lhjhl8eSCDRRBnNQFF9IxuikaUruZwH/view
2. Створити проект малювання різних геометричних
фігур різними кольрами, використовуючи Scratch 2 онлайн.
09.04
Тема: Розв'язування задачі методом поділу на підзадачі. Практична робота №6. "Алгоритми та програми"
1. Переглянути
презентацію за посиланням https://drive.google.com/file/d/1pFXxgN5BcffUKn7YoZVeEcdREvqqNAgz/view
2. Виконати практичну роботу №6 с.119,
використовуючи Scratch 2 онлайн.
3.Пройти
тестування, використавши код 971098, відкривши посилання
join.naurok.ua
або https://naurok.com.ua/test/join?gamecode=971098
Дата
|
Тема
|
Завдання
|
19.03
|
Вкладені алгоритмічні структури повторення та розгалуження
|
Опрацювати матеріал за посиланням
Опрацювати параграф 3.4, скласти опорний конспект.
Виконати завдання на с.115, 3, с.118, використовуючи Scratch 2 онлайн.
|
02.04
|
Вкладені алгоритмічні структури повторення та розгалуження
|
Повторити матеріал за посиланням
Виконати завдання 6, 8 на с. 118, використовуючи Scratch 2 онлайн. У грі Блоклі “Пташка”: https://blockly-games.appspot.com/bird зроби скріншот виконаного завдання.
|
Виконані завдання надсилати на електронну пошту tzshvg@gmail.com
|
Немає коментарів:
Дописати коментар